Mathildas Hundar

2011-12-21
14:46:00

A walk in the snow
Vi har precis kommit in från en härlig promenad i snön. Hundarna fick som vanligt springa av sig på ängen och Florian hittade som alltid en pinne som han ständigt låg och tuggade på. Tjejerna tyckte att han var tråkigt så dem körde på sitt egna lilla race.

Tyvärr så var det något knas med inställningarna på kameran så den hade fokus på allt utom hundarna. Suck... Jag har själv inte en aning om hur man löser det, så jag ska ta och be om hjälp av min fotokunniga kompis som fipplade med kameran i lördags... ;)


Kommentar:

Fina vovvar, jag undrar, den ena av dina hundar, är denne alltid nerrakad eller finns det korthåriga av rasen också? :)

2011-12-21 @ 16:04:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: