Mathildas Hundar

2011-12-09
15:15:45

Bath time!
Just nu är vi i full fart med att bada, borsta och föna hundarna! Imorgon beger vi oss till Stockholms hundmässa. Det kommer bli jätte roligt att få vara på en utställning igen, senaste utställningen jag var på var ju i sundsvall för några månader sen. Stockholms utställningen är ju alltid lite extra speciell och i år är denna utställning också en Nordisk vinnar utställning. Extra roligt!

Ulrica var tvungen att jobba sent så jag hjälper henne med att bada hennes två. Toppen bra att man kan hjälpas åt! Jag vet att hon ställer upp för mig om det behövs! 

Nu ska jag föna Svea, ha det så bra!

Nedan ser ni Smilla och Duncan som blir badade av Linnéa. 


Kommentar:
#1: Ulrika

Önskar er en rolig helg i Stockholm och stort lycka till! Lasse hejar på mamma Smilla <3

2011-12-10 @ 01:27:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: