Mathildas Hundar

2011-12-27
14:21:00

Berlin! Here we come!

Idag åker jag och min sambo till Berlin för att fira nyår. Vi kommer hem på måndag och under tiden så kommer hundarna bo hos mamma. Just nu har jag lite panik för jag ska hinna med massor med saker idag. Jag ska packa väskor, städa hela lägenheten (som ser ut som ett bombnedslag) borsta hundarna samt försöka hinna med att förbereda några tidsinställda blogg inlägg till er.

Som ni kanske förstår så kommer bloggen att komma i sista hand och därför kommer det antagligen bli sämre uppdatering under följande dagar. Jag skulle verkligen behöva en bloggpartner vid stunder likt dessa... Finns det någon frivillig? ;)

Ni får se till att ta hand om varandra medans jag är borta! Vi hörs på måndag igen! :)


Kommentar:
#1: Elin

hihi, blogga från mobilen ;)



Jag tyckte min uppdatering hade vart låg men kul att höra att du tyckte jag hade uppdaterat mycket.

Ha en helt underbar nyårsresa nu i Berlin!! :)

2011-12-27 @ 19:22:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: