Mathildas Hundar

2011-12-18
13:00:51

Dag 14 - Det här älskar min hund
Ja, säg vad dem inte älskar? Det härliga med Beardisar är att dem är positiv till det mesta! Dem älskar att få vara med och då spelar det ingen roll vad vi gör utan dem blir lika glad över en långpromenad i skogen som att få åka bil till och från affären.

Men det som mina hundar älskar allra mest det är att springa och leka med varandra! Ingenting slår det! Dem ska springa så fort det bara går och dem jagar varandra, biter varandra i svansen, sick sackar mellan ett par buskar och gör snabba, smidiga vändningar. Det är vad dem tycker är absolut roligast och alla beardisar bör få möjlighet till att springa lös och busa.


Något annat som Cleo också älskar är att rulla sig! Hon ska rulla sig jämt och helst i något som "luktar väldigt gott" och får hennes päls att bli väldigt "fin".

Svea den token älskar körsbärstomater! Det är det godaste som finns!

Och Florian den charmören han älskar människor! Han stjäl alltid uppmärksamheten och nästan skriker se på mig, ta på mig!


Hundarna leker jaga med Svea i täten.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: