Mathildas Hundar

2011-12-14
14:01:00

Klass färskfoder

På Stockholms mässan delade Klass ut gratis smakprov till alla som var intresserade så då passade jag självklart på! Försäljaren gav mig 4 st olika sorter. Två stycken helfoder, Klass Normal och Klass Fisk. Två stycken kompletteringsfoder, Klass Vom och Klass Köttkross.

Hundarna har redan fått smakat på Klass Fisk och jag blandade ner den med torrfodret även fast försäljaren sa att man bara ska göra det med kompletteringsfodret... Fy på mig! Haha, men hon gav mig faktiskt ingen ordentlig orsak till varför man inte kan göra så...

Jaja, hundarna tyckte det var smaksens i alla fall och matskålarna blev tomma på nolltid. Nu återstår det bara att se hur dem andra fungerar.

Klass Normal har dem ju ätit förrut eftersom att det brukar mamma ge till Brian, så det vet vi att det fungerar bra.

Brukar ni ge era hundar färskfoder?






Kommentarer:

Färskfoder är kanon bra ingen som matvägrar om jag serverar klass i skålarna. Jag brukar också blanda.

Men de säger att man inte ska blanda två helfoder med varandra osv.

Måste säga att du har en otroligt fin blogg med många vackra bilder på lycka till

2011-12-15 @ 09:28:48
#2: Mathilda

Ja jag tycker också att det är jätte bra! Så är det kanske att man inte ska blanda två helfoder. Tack!

2011-12-15 @ 16:17:04
#3: Daga

I give my dogs fresh food (morning) - beef or turkey, with vegetables, rice or pasta. And on supper mostly dry food - now holistic Golden Eagle with salmon, sometimes with joghurt, quark or dogs food in cane.

2011-12-16 @ 11:14:28

Mina hundar älskar Klass! Jag ger både och blandar ibland men de föredrar bara Klass. Gott men de har lite lätt för att lägga på sig så nu är det bara torrfoder som gäller här. ler brett

2011-12-17 @ 22:16:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: