Mathildas Hundar

2011-12-05
18:50:54

Helgens vinster
Idag har mina älsklingar äntligen kommit hem så dagen har självklart tillbringats med dem. Vi har gått på en härlig promenad och under den tiden så snöade det faktiskt lite. Snön har säkert smält bort till imorgon men det var mysigt med lite vinter känsla.

Men det var inte det som jag tänkte berätta för er utan jag tänkte visa Sveas vinster från helgen. Rosettlådan är nu påfylld med nya rosetter. 2 st CK rosetter, 1 Cacib rosett, 1 Cert rosett, 1 Champion rosett och 1 BIR rosett! Hon vann även 2 pokaler och en flaska med antibaktriellt medel. Men det som hon nog tyckte var den allra bästa vinsten var nog den stora påsen med ben och godis påsen med ankkött. Ankköttet var en riktig hit enligt hundarna och nu ligger dem alla och tuggar på ett varsitt ben.

Jag tror Florian och Cleo tycker det är jättebra att dem har en snygg kompis ;)


Kommentar:
#1: Christina

Superstort grattis till resultaten!

2011-12-05 @ 20:28:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: