Mathildas Hundar

2011-11-04
09:33:34

Godmorgon!
Idag har vi mycket inplanerat att göra. Allra först ska jag sätta mig på balkongen och borsta igenom hundarna. Därefter runt 12 tiden har jag lovat att agera chaffuör till Sonny och hans kompisar som ska åka till grusgropen och köra cross. Då tänkte jag passa på att gå en rejäl promenad med hundarna så att dem får träna sina muskler genom att springa upp och ner för backar i gruset. Igår hade hundarna antagligen lite träningsvärk efter vår cykeltur så dem fick ha en lugn dag och vi gick bara på vanliga promenader.

Jag tar självklart med mig kameran så ni kan göra er redo för en ordentlig bildbomd! När grabbarna kört klart så ska jag och Sonny åka och handla så då får hundarna hänga med i bilen. På kvällen ska vi hem till Sonnys föräldrar för att träffa hela familjen och äta lite halloween mat.

Som sagt så var det en fullbokad dag, men jag kommer nog att hinna uppdatera er också.

Vad gör ni för något denna fredag?


Så här såg det ut när hundarna var i grusgropen förra gången.

Kommentar:
#1: Charlott

Mysigt med en borststund på balkongen. Riktigt ser hur hundarna kommer att njuta av all närkontakt som borstningen ger. Mys mys :-) Min Dollie är nyduschad, först skall hon få skaka av sig det mesta av vattnet sen blir det mys på trimbordet för oss också.

2011-11-04 @ 11:11:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: