Mathildas Hundar

2011-11-26
17:31:00

Puppy Love
Förra vintern/våren hade vi tre härliga beardieskullar och förhoppningsvis får vi ett par kullar även i år. Det är alltid lika spännande att få se dem små liven växa och dem är ju bara för söta! Kan man någonsin få nog utav valpar? Jag tror inte det...

Jag håller tummarna för att tikarna snart börjar löpa så att bloggen kan fyllas utav härliga valpbilder! Men än så länge får vi nöja oss med bilderna från förra året. Längtar ni lika mycket som jag?

De två översta bilderna är Smillas och Puttes valpar, de två undre är Lotties och Florians valpar och den sista är Saras och Scotts valpar.
 

Kommentar:
#1: Christina

Ja, jag hittade prydnadspippin på Indiska! :)

Gud vilka söta valpbilder, längtar också till det blir valpar för min del igen!

2011-11-28 @ 19:36:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: