Mathildas Hundar

2011-10-17
07:48:43

Denna Helg
Det har varit en jobbig helg då vi har sagt farväl av min älskade mormor. Det var jättevackert men det har tagit all energi ur min kropp. Helgen har mest tillbringats på soffan och vi har låtit hundarna sprungit av sig på fotobollsplanen.

Igår dök en tapper kille upp på JH träningen. Även fast det finns ett stort intresse så är det väldigt svårt att få ungdomar att komma på träningarna. Då ungdomarna måste ha skjuts ut av föräldrarna och oftast krockar det med något och ungdomarna måste anpassa sig. Så jag har bestämt att vi får träffas i samband med Gästriklands kennelklubbs utställningsträningar istället. Där finns det alltid hundar att låna och förhoppningsvis finns det några snälla vuxna där som kan hjälpa till att skjutsa några ungdomar.

Just nu ska jag förbereda några tidsinställda blogginlägg för er och sen måste jag skriva på ett skolarbete. Tänk va smidigt det vore om man kunde stanna tiden när man behövde lite extra tid?





Kommentar:
#1: charlott

Kämpa på Mathilda. Puss & kram

2011-10-17 @ 13:27:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: