Mathildas Hundar

2011-10-30
15:56:11

Trött matte, Trötta hundar

Nu är både jag och hundarna trötta efter en dag i ett kallt ridhus. Hundarna fick springa av sig på fotbollsplanen och jag passade på att träna inkallningar dock var dem ej särskilt lyckade. Tre beardisar full med överskottsenergi vill gärna inte lyssna på matte utan föredrar hellre att busa. Men envis som jag är så fick jag tillslut igenom några lyckade inkallningar.

När hundarna var något sådär trött så passade jag på att gå en extra runda i hopp om att träffa på lite hundar. Bästa tillfället att träna hundmöten det är när hundarna är trött! Vi gick förbi några hus med hundar skällandes i trädgården och sen mötte vi även en man med spets. Alla möten gick jättebra och då var jag nöjd så då gick vi hem. Nu ska jag ge hundarna och mig själv mat, sedan ska jag hoppa in i duschen och därefter så ska jag plugga till ett prov i Produktionslogistik som vi ska ha imorgon.

Så nu säger vi hej och godnatt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: