Mathildas Hundar

2011-09-09
17:08:09

Stödord
Det är alltid roligt att få en rolig och unik kritik! Det försöker jag alltid att skriva, men det är svårt... Ett tips är att ha en lapp med stödord som jag kan kolla på om jag helt plötsligt skulle få hjärntorka. Det här är stödord inför Junior Handling tävlingen imorgon:

Sött, gulligt, prydligt, proffsigt, snyggt, vackert, fint, glatt, ärtigt, trevligt, ordningssamt, uppmärksamt, fantastiskt, otroligt, jättebra, utstrålning, mjukt, kontakt, team, samarbete, välbalanserat, galant, utmärkt, proffestionellt...

Sen sätter jag ihop orden så att det blir ungefär så här:
Otroligt sött ekipage med en fantastik utstrålning och samarbete. Ställer sin hund med en mjuk hand och välbalanserat osv... 

Nu måste jag rusa, för nu ska vi fira min kusin John som fyller 18 år, så hinner inte fundera ut nå fler ord just nu.

Kommer ni på några fler ord som jag kan skriva till på min lapp? Ni får jättegärna skicka i så fall! :)

Kommentar:
#1: Monika Wintherhamre

vacker i siluetten!

2011-09-11 @ 19:41:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: