Mathildas Hundar

2011-09-09
10:59:54

Var aktiv!

Jag ser att ni fortfarande kikar in på min blogg trots ett uppehåll nu, kul att ni är kvar! :) Bloggen kommer att bli mer aktiv och uppdateras mer nu. Jag hoppas att ni också kan bli lite mer aktiva! Ni får jättegärna lämna kommentarer och ställa frågor. Jag tycker det är så mycket roligare att blogga när ni är aktiva och att det blir lite diskussioner och samtalsämne.

Lämna jättegärna förslag på vad ni vill att jag ska skriva om! Vill ni se mer utav min vardag? Hur mitt liv ser ut utan hundarna? Hur jag bor? Eller vill ni att jag bara ska skriva om hundrelaterade saker?


Kommentar:
#1: Tina

Sorry, Mathilda jag läser och kollar OFTA men är lite värdelös på kommentarerna!! Får bättra mig för jag gillar din blogg och det är klart du måste blogga!!!

2011-09-09 @ 15:23:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: