Mathildas Hundar

2011-09-24
14:29:51

Weekend Adventures!

Nu är det äntligen helg! Och det märks ju här på bloggen. Ni är inte lika många som kikar in på helger och jag har ingen tid till att uppdatera. Men jag antar att ni är ute på äventyr med era hundar? ;)

Själv är jag upptagen med att umgås med familj och vänner. Hundarna har varit på en promenad nyss så nu ligger dem helt utslagna på golvet. Förstår inte hur dem kan sova när jag dunkar musik på högsta volym? Skulle inte vallhundar vara ljudkänsliga? Det har nog mina missat... ;)

Jag ska se till och försöka uppdatera med bilder och resultat från Högbo utställningen. Jag har även fått lite smarriga resultat från Åland idag som ni snart ska få reda på ;)

Men först ska jag nog dansa och sjunga till! ;)

PS. Rekord många blink smileys i det här inlägget eller...? ;) Haha...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: