Mathildas Hundar

2012-12-01
05:43:00

Mot Hudiksvall!
 
Klev upp 05.20, hundarna sover fortfarande, har tagit på mig femtioelva lager kläder, ska snart väcka hundarna för att gå på morgonkissen, för att sedan sätta mig i en bil med moster min för att köra långt i snöstorm. (Var kom den ifrån?) Hoppas dem har plogat vägen... (För det är verkligen inte en självklarhet, har dock inte packat snökedjorna, det kanske var dumt?) För att sedan resten utav dagen frysa häcken utav sig i ett ridhus och bedömma hundar.
 
Ja folk må kalla mig tokig, men jag tror det här blir en bra dag!
 
 
Hundarna är lika glad som vanligt över snön och det är väl jag med men om jag fick klaga så hade det räckt med nån decimeter, inte närmare än en halvmeter... Bild tagen ifjol.

Kommentar:

sv: hahaha! Helt sant! :P
Sånt känner man ju igen från kurser!

2012-12-04 @ 07:10:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: