Mathildas Hundar

2012-12-10
13:10:00

Våga vara färg!
Jag har inte förstått det här med att folk tror att det finns någon regel att alla utställningskoppel ska vara diskreta "för att inte störa helhetsintrycket" och blablabla. Jag spyr! Det är ju så himla tråkigt och förlegat!
 
Alla har svarta, vita, bruna eller beiga koppel. Punkt.
 
Det har syrran och jag tröttnat på! Vi vägrade vara tråkiga och började göra våra egna koppel! I enligt mig jäkligt snygga och fräcka färger!
 
Visst det kan vara snyggt att matcha hundens färg med kopplet, men det kan också vara snyggt att matcha din klädsel med hundens koppel och det kan vara snyggt att matcha en brun hund med orange, lila eller lime grön.
 
Think outside the box.
 
Våga vägra vara tråkig! Våga vara färg! Våga synas i ringen!
 
Besök vår facebook sida!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: