Mathildas Hundar

2012-02-23
15:48:00

Shopping in Tallin Part 1
Som vanligt på utställningar så finns det massor med försäljningsstånd och så var det även på denna. Det fanns jätte mycket fina saker och en hel del saker som man inte ser hemma. Så jag tänkte visa upp bilder på de saker jag tyckte var extra fina. Först ut är halsbanden!

Jag gillade verkligen de halsbanden med flätade detaljer och de halsbanden med "tassels". Cleo skulle verkligen ha passat jätte bra i dem, men jag påminde mig själv att hon redan har tillräckligt med halsband så tyvärr fick halsbanden hänga kvar.

Har ni någon favorit?


Kommentarer:

Der kunne jeg nok ha brukt litt penger ja ! :p

2012-02-24 @ 04:48:22

Oj jäklar vad mycket, är det billigare eller samma priser? :)

2012-02-24 @ 08:16:28

Med tanke på att du gillade de flätade halsbanden och de med tassels men tycker att man aldrig ser dem på hemmaplan så låter det som om du besöker på tok för få vinthundsutställningar ;)

Annars kan du nog hitta en hel del som du gillar på den här hemsidan: http://www.windhund-shop.de/index.php?language=en

2012-02-24 @ 10:22:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: