Mathildas Hundar

2012-02-16
10:31:00

Vi ska tävla!!

Nu har jag anmält mig och Florian till inte bara en utan tre rallylydnads tävlingar! Jag blir nervös bara att tänka på det... Men det är så det ska vara va? ;)

Den första tävlingen är i Norberg den 4 mars och den andra tävlingen är i Fagersta den 11 mars. Då är vi anmälda till både klassen på förmiddagen men även den på eftermiddagen.

De allra flesta ur vår träningsgrupp kommer att åka till tävlingen, så vi kommer att bli ett riktigt gäng! Vi har pratat om att trycka upp tröjor som alla kan ha på sig. Det skulle vara en riktigt rolig grej!

Jag ser framemot vår debut i rallylydnad och jag ska se till att vi har så roligt som det bara går. Inga större krav, utan vi ska ha kul och vi är där för att det är bra träning. Sen att vi får ett papper på vad vi behöver träna mer på, ja det är bara en bonus. Om det går åt skogen, ja då är det så!

Någon mer som har vågat tagit steget ut till tävlings banorna? :)


Kommentarer:
#1: Linda

Vad roligt, Lycka till på tävlingarna! :)

2012-02-21 @ 21:17:55

Heja heja! Hoppas det går tokbra för er. Själv längtar jag lite efter vår debut, som inte ser ut att bli förrän i slutet av april eller maj. Är ju lite ont om tävlingar så här års.

2012-02-24 @ 10:27:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: