Mathildas Hundar

2012-01-06
13:14:55

6 januari 2012
Hej!

Idag är det inte min bästa dag. Jag har nämligen råkat ut för en rejäl förkylning så jag ligger just nu i soffan och tycker synd om mig själv. Alldeles nyss kom Ulrica förbi med Dollie och Sara som ska bo här över helgen. Ulrica ska nämligen döma en bearded collie special i England nu i helgen. Hon har fått riktigt många anmälningar så hon var lite nervös. Men hon har sin hejarklack med sig mamma och Carola så det ska nog gå bra :) Mamma har lovat att fota och filma, så jag kommer att lägga upp det här på bloggen sedan!

Syrran och jag agerar hundvakt så nu har vi båda huset fullt av hundar, men det är knappt så att det märks! Hundarna är så lätta att ha att göra med så det är inget besvär att ha 5 hundar istället för 3 hundar i vår lilla lägenhet :)

Nu ska jag se till att proppa i mig några smärtstillande sen ska jag ta en promenad med hundarna, därefter står det städning och matlagning på schemat!

Jag håller förövrigt på att fixar lite med bloggen och försöker få upp presentationer av mig och hundarna. Det är långt ifrån klart, men det får se ut så här för stunden! :)


Sara


Dollie


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: