Mathildas Hundar

2012-01-08
17:21:14

Dag 19 - Varför har du hund?

Jag har hund av den enkla anledningen: att det gör mig lycklig.

Ett liv utan hund, det är otänkbart för mig. Jag har växt upp med hund och den glädje hundarna ger mig, den är oersättlig.

Att varje dag mötas utav en hund som glatt viftar på svansen och älskar dig villkorslöst, det är underbart och ingenting man vill byta ut.

Sedan finns det så himla mycket roligt man kan göra tillsammans med sin hund. Alla härliga långpromenader i skogen, träningspass på rallylydnadsplanen, trevliga bilresor till utställningar i diverse olika städer, de kvällar vi sitter hela familjen och planerar framtida valpkullar tills den dagen då valparna föds.



Robin, Farmarens Laphroigh of Islay


Kommentarer:

Det finnes ikke noe herligere en Beardisvalper! Nydelig bilde :)

2012-01-08 @ 18:51:39
#2: Anette

En helt underbar bild... beardisvalpar är det finaste som finns.



2012-01-10 @ 21:10:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: