Mathildas Hundar

2012-01-05
10:26:18

Lilla Cleo, vad har du gjort?
Igår när jag skulle bada Cleo så kände jag att hon hade en svullen stor knöl ungefär vid ena höftbensknölen. Jag kylde med lite kallt vatten och kollade till den även nu på morgonen och hon är fortfarande öm och svullen. Hon vill inte gärna att man tar på svullnaden och sätter sig istället ner. Hon är inte halt eller stel, utan hon är samma glada pigga Cleo.

Antagligen har hon lyckats slagit sig på något sätt. Florian har ju fått för sig att hon löper, så jag kan inte ungå att tänka att hon har försökt fly från honom och i farten slagit i något hörn. Men det känns ändå lite väl otroligt om hon skulle ha svällt upp så pass mycket utav bara en sån sak.

Antagligen så går det över av sig själv :) Men tänk så mycket lättare det vore om hon kunde prata! Då kunde hon berätta vad hon har gjort och hur det känns.

Så här ser det ut i alla fall. Jag vet inte om ni ser men i vanliga fall så fortsätter bakpartiets i en jämn linje ut.


Kommentar:
#1: Ulrika

Visst önskar man ibland att de kunde prata med oss... Hoppas svullnaden går tillbaks snabbt!

2012-01-05 @ 23:14:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: