Mathildas Hundar

2012-01-09
12:18:44

Nytt!

Jag har ändrat lite på bloggens utseende. Jag har lagt till några flikar där man kan läsa om mig, hundarna samt en länk till farmarens hemsida. Sen har jag även ändrat lite i menyn. Som vanligt när jag ändrar så blir det alltid strul. Jag tror att jag har lyckats lösa allt, men om ni upptäcker att det är några svårigheter så berätta gärna! :)

Jag funderar även på att lägga till en ny flik där jag kan samla alla resultat med bilder och videos från respektive utställning. Just nu är det så krånglit om man ska gå tillbaka i arkivet för att se på resultat, därför vore det bättre att på något sätt ha det samlat. Jag vet inte riktigt hur upplägget ska se ut, så därför fortsätter jag att fundera.

Om ni sitter på någon smart lösnings så berätta gärna :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: