Mathildas Hundar

2012-01-16
17:38:24

Use your brain!
Idag har dagen tillbringats i soffan med skolböckerna i famnen. Jag har nämligen prov imorgon och då hinner man inte med så mycket annat än att just plugga. Därför har hundarna inte heller fått någon mer motion än några korta kissrundor. Men dem lider inte utav en lugn dag. Dem ser ut att tycka att det är ganska skönt att ligga inne och mysa. Det är ändå så blött ute så det skulle inte ha varit särskilt roligt att gå på lång promenad.

Men jag gjorde alldeles nyss i ordning några aktivitetsleksaker åt dem så har dem i alla fall fått arbeta med huvudet idag. Jag fyllde på aktivitetsbollen, gömde godis under burkar och under filtar. Jag fyllde även några toalettrullar med godis så nu är hundarna i full gång med att leta godis.

Detta blir tyvärr den enda uppdatering från mig idag, men vi syns ju imorgon igen! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: