Mathildas Hundar

2012-03-30
15:51:00

Cleo wears stars!
Jag har helt och hållet glömt bort att berätta för er att i samband med att vi åkte till Estland så stannade vi på Hööks utanför Stockholm och köpte ett täcke till Cleo. Jag har ju länge pratat om att Cleo behöver ett till täcke till de kallare dagarna. Så jag köpte det blå fleece täcket med stjärnor från Hööks så kan hon ha det under hennes regntäcke. Jag hade ju hört talas om att de har bra kvalité på sina hund täcken och det tycker jag absolut stämmer. Jag har tvättat täcke två gånger i 40 grader och det har fortfarande samma bra passform.

Jag är jätte nöjd och kan varmt rekommendera att köpa ett täcke från Hööks!


Kommentar:
#1: Sara

Jätte fint täcke! :D

2012-03-30 @ 16:20:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: