Mathildas Hundar

2012-03-25
07:22:00

Godmorgon!
Idag är jag uppe ovanligt tidigt, faktiskt så är jag uppe en timme för tidigt. Tänk att det alltid ska strula när man ska ställa om klockorna?! Igår kväll så ställde jag duktigt fram klockan på mobilen en timme och så ställde jag alarmet på halv 8 eftersom att jag och Linnéa ska jobba som ringsekretare på SSRKs utställning i Högbo ridhus.

Jag kliver upp när mobilen ringer och börjar förbereda mig för att åka. Klockan närmar sig allt mer 08.00, den tiden då Linnéa ska hämta mig. Linnéa brukar alltid vara i tid och när klockan är 08.05 överväger jag att ringa och kolla så att hon inte försovit sig, men hejdar mig och kollar på tiden på både datorn och tvn. Klockan var strax efter sju. Suck.

Mobilen måste alltså av någon anledning ställt om sig själv också, så här sitter jag vaken en timme för tidigt med ingenting att göra. All packning är ju redan klar.

Är det någon annan som har haft problem med att ställa om till sommartid? Eller är det kanske någon som ska åka till SSRKs utställning?

I så fall så får ni jätte gärna komma fram och hälsa :)

Vi kommer att arbeta i ringen med welsh valpar och golden retriver.

När jag kommer hem så ska jag försöka hinna uppdatera med nya bilder på valparna samt bilder från crufts. Varför finns det inte fler timmar på ett dygn?

Bilden nedan är på Lisas fina golden tik Molly :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: