Mathildas Hundar

2013-01-19
11:23:00

Lydnadshelg!
Denna helg tillbringar jag i Kungsör på en lydnadshelg som Bearded Collie klubben arrangerar. Jag och Florian har ju satt som mål att för i år vara startklar i lydnadsklass 1 så då bör man ju börja träna, hehe. Vi är verkligen helt nya på det här med lydnad... Vi har aldrig ens tränat på nåt lydnadsmoment förrut, hehe.
 
Men å andra sidan så är nog inte momenten helt nya, då vi har tränat liknande övningar till vardags och i rallyn. Så vi får väl se hur det går! Roligt kommer det att bli i alla fall!
 
Hoppas bara att Florian kan fokusera på mig istället för på löptikar... Alla våra tikar löper verkligen nu...
 
Tack snälla Anna och Jens, Svassas Kennel för att jag och Florian får bo hos er och åka med er!
 
Foto: Camilla Karlsson, Litbild
 
Taggar: florian, lydnad;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: