Mathildas Hundar

2013-01-15
23:14:04

Ny design!
Japp, jag tröttnade på den förra designen och bytte till denna, är inte helt nöjd ännu och det kommer bli fler förändringar, vill gärna få in kategorierna och arkivet under senaste inläggen, byta texten "min blogg" till mathildas hundar och få upp länkar till presentationer utav hundarna högst upp där kategorierna är och så ska jag få in en nedräknare till sveas valpar också...
 
Men vad tycks än så länge? Bättre eller sämre? Är bakgrundsfärgen bra eller är den för mörk?

Kommentarer:
#1: Anna

Jag tycker den var snygg! Stilren! :)

Svar: Tack så bra! :)
Mathilda

2013-01-16 @ 05:40:16
#2: Anna

Jag gillar att det är svart - föredrar alltid det då det blir snyggare kontraster åt bilderna - framhäver de bättre samt att det blir enklare att läsa texten. Hade föredragit en annan bild till headern där fler hundar är med :) De är ju så snygga tillsammans!

Svar: Ja men de tycker jag med! Ja jag skulle också vilja ha alla med, men jag har inte så många bilder på dem alla tre tillsammans, får ut och fota helt enkelt!
Mathilda

2013-01-16 @ 12:28:21

Snyggt med mörka sidor. Bilderna gör sig mycket bättre på en mörk bakgrund tycker jag! :o)

Svar: Ja jag gillar det jag med! :)
Mathilda

2013-01-16 @ 15:35:54
#4: Daga

Any translator? :(

Svar: Coming up!
Mathilda

2013-01-17 @ 07:36:32
#5: Daga

I hope, in Swedish I know maybe 10 words...

Svar: Haha, I promise! 10 swedish words is always a start, maybe in the future you can speak fluid swedish and therefore you won't need google translate ;)
Mathilda

2013-01-17 @ 10:05:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: