Mathildas Hundar

2013-01-11
20:06:41

Parat och klart!
Nu har kärleksparet Svea och Brian nyss parat, så nu håller vi tummarna för att det blir valpar om 63 dagar, eller närmare bestämt den 15 mars. Nedräkningen har börjat! Någon som vet förresten hur man fixar en nedräknare till bloggen?
 
Kommer antagligen tillbringa varje dag, från och med nu med att leta efter dräktighetstecken... Hoppas, hoppas, hoppas att det blir valpar nu! I så fall så blir det både min och Sveas första valpkull!
 
Åh så roligt det kommer att bli! Håll tummarna nu!
 
En hel hög med sånna här sötnosar vill vi ha!
Taggar: brian, svea;

Kommentarer:

Klart vi håller tummarna för ett gäng halvsyskon! Väntar på en bild från Stockholm på Lisa. ;o)

Svar: Ja så bra, ja juste!
None None

2013-01-12 @ 01:56:37
#2: Sara

Yeeeey! :D
Behöver du barnvakt kan du alltid ringa mig ;)

Svar: Ja självklart ;)
None None

2013-01-12 @ 02:38:50
#3: Michele Ritter

Countdown clock for your puppies - http://countingdownto.com/

Svar: Thank you!
None None

2013-01-12 @ 21:47:08
#4: Johanna

Spännande med valpar på gång. Jag väntar själv på att min (förhoppningsvis) labradorvalp ska födas. Knappt en månad kvar.

Svar: Ja jätte spännande! Så roligt med valpar ju :)
None None

2013-01-14 @ 10:48:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: