Mathildas Hundar

2013-01-08
18:13:00

Potterdale Golddust
 
Brian, NORDJV-11 NOV-11 SE NO U CH Potterdale Golddust, mammas lilla älskling vann gruppen på fredagens tävlingar i Göteborg. Det känns lite smått overkligt! Så himla roligt!
 
Och jag måste tillägga att jag inte är världens bästa fotograf/kameraman när jag är nervös/överlycklig, men ekipaget lyckades på nå vänster fastna på en bild i alla fall, resten av bilderna var suddiga eller så hade jag kapat någons huvud eller ben...
 
Filmen från BIS finalen kommer i ett senare inlägg.
 
Notera mammas min, när hon förstår att han vunnit: Aa men guud!
 
 
 
En parantes: Det är inte jag som skriker som en idiot, det står Linnéa för. Min sambo är den som tar ut segern i förskott och jag är den som i vanlig still säger men ge dej och tjatar om att jag ska svimma och få en hjärtinfarkt...
Taggar: brian, golddust, potterdale golddust;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: