Mathildas Hundar

2012-08-12
19:36:53

Fantastiskt gånger tre!
Jag är just hemkommen från en hel helgs tävlande i rallylydnad och vill bara uppdatera er lite snabbt genom att säga att mina hundar är fantastiska!
 
Och resultaten från helgen är minst lika fantastiska!
 
Men inte lika fantastisk är min förkylnining! (Hela huvudet är typ igen slemmat med snor, jätte mysigt...)
 
Resultaten får ni höra om efter att jag kurerat mig, men jag kan avslöja att jag numera inte bara har en rallyhund utan TRE! Brudarna kan också ;)
 
Inte bara Florian som är rallyhund ;)

Kommentar:

Grattis till fina resultat bra jobbat.
Är det kanske jag som smittat dig, hoppas du kryar på dig fort.

Svar: Tack så mycket, kanske det! Ja det känns redan bättre :)
None None

2012-08-13 @ 09:36:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: