Mathildas Hundar

2012-02-07
14:01:07

Vintertäcke

Jag letar efter ett täcke till Cleo. Hon har en regn overall och ett tunt fodrat regntäcke. Men hon skulle nu under vintern behöva ha ett varmare täcke. Antingen köper jag ett vintertäcke eller så köper jag ett fleecetäcke som jag kan använda i kombination med övriga täcken.

Jag har tidigare kollat på Hööks och på deras täcken till hundar och jag tycker att dem ser jätte bra ut. Eftersom att hööks ursprungligen har produkter till hästar så syns det att dem har använt idéer från hästtäcken och anpassat dem till hundtäcken. Det finns information om hur stor fodring täcket har, hur pass vattentätt det är, om täcket andas osv.

När jag har varit inne i butiken så känns det som om att det är bra kvalité på täckena och det är billigt!

Här är några täcken som jag har kollat på:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: