Mathildas Hundar

2012-06-07
12:12:00

Bye Sweden! Hello Latvia!

Jag tror att jag har glömt bort att berätta en sak? Det är nämligen som så att idag åker jag och syrran till Riga i Lettland!

Och vi ska på hundutställning, vad annars liksom? ;)

Svea och Florian ska ställas ut. Vi håller tummarna för att Svea får sitt cacib och förhoppningsvis även cert. Florian åker dit för att visa upp sig och förhoppningsvis får även han cert.

Båten går ikväll från stockholm och vi kommer fram fredag förmiddag. Under fredagen kommer vi att turista. Lördag och söndag är det utställning. Söndag kväll åker vi hem och kommer tillbaka till Sverige måndag förmiddag.

Jag vet med säkerhet att vi kommer ha en väldigt rolig helg! Men vi ska vara försiktiga och värna om våra hundar, vi har nämligen hört talas om att sportmannandan inte är densamma i Lettland som i Sverige... ;)

Jag har förberett tidsinställda inlägg som dyker upp under helgen, så berättar jag mer om vår resa när jag kommer hem.

Håll tummarna för oss nu!




Kommentarer:
#1: Ulrika

Håller tummarna för er! Trevlig helg önskar jag och pojkarna :-)

2012-06-07 @ 22:58:56
#2: Christina

Vad kul! Hoppas det går bra för er!:)

2012-06-08 @ 15:51:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: