Mathildas Hundar

2012-05-08
12:34:00

Utställningsträning
Idag startar vi årets första utställningsträning! Jag och min syster Linnéa kommer att agera instruktörer. Vi ses på grusparkeringen vid Högskolan i Gävle kl.18.30. Kostnad: 20 kr. Vi kommer att träffas varje tisdag fem veckor i sträck. För mer info om våra träningar besök vår facebook grupp som heter "Ringträningar i Gävle"

Update: Eftersom att det var så otroligt stor uppslutning på träningen så lägger vi in träningar även på onsdagar! Den 5 juni avslutar vi med en träningstävling!


Kommentarer:
#1: Louise

Hej! Kikade in här och tänkte lämna ett litet spår efter mig :) Jättefina bilder och fin blogg! :)



//Louise, Baloo och Ludde

2012-05-08 @ 15:57:47
#2: Elin H

Oj vad paff jag blev, Lotten går ju i min klass. ;) Hehe.

2012-05-12 @ 16:35:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: