Mathildas Hundar

2011-08-23
15:21:00

Dog Necklace

Jag kunde inte tro det när jag såg att dem har smycken till hundar hos Posh Pooches. På mina långhåriga skulle ju dessa halsband aldrig synas, men på Cleo skulle det ju synas. Men jag skulle nog ändå inte använda något av dessa till henne... Dem i mitten skulle dock var väldigt söta på en mindre hund! :)

Vad tycker ni? Skulle ni köpa något av dessa till er hund? :)


Puppy Angel Strawberry NecklacePuppy Angel Little Snowman Necklace - Black

Puppy Angel Mystic Stone Necklace - PinkPuppy Angel Glittering Bow Necklace - PinkPuppy Angel Rose Cluster Necklace - Pink

 

 


Kommentar:
#1: Ulrika

Jag håller mig till Anna Lycksäters hundhalsband ;)

2011-08-24 @ 12:14:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: