Mathildas Hundar

2011-08-27
10:54:00

Mot Sundsvall!
Nu åker jag och sambon mot Sundsvall, men vet ni vad? Vi ska faktiskt inte på något hund relaterat! Helt otroligt, hur ska det här gå? Tur att jag ska döma i Valbo på söndag, annars skulle det ju ha varit en helt hundfri helg och det går ju inte ;)

Vi ska till Sundsvall för att det företaget Sonny arbetar på ska ha en firmaträff och alla fruar var välkommna också. Så då fick jag följa med även fast vi inte är gifta ;) Vi kommer ju garanterat vara yngst men det kommer nog vara en fördel när vi ska ha femkamp. Efter femkampen bjuds det på middag och därefter blir det spa. Inte helt fel! :)

Kom ihåg att skicka in frågor till frågestunden så svarar jag på dem efter helgen!

Vad ska ni göra i helgen? :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: