Mathildas Hundar

2011-08-18
14:59:00

Nästa träff inbokad!

Det är toppenkul att jag har så mycket att göra på hundfronten nu framöver! Nu till helgen ska jag till Eskilstuna och döma Junior Handling. Jag är även bokad att döma JH i Gimo och Högbo 2013. Sen ska jag och syrran döma en inoff. hundutställning i valbo om 14 dagar och första helgen i september ska jag åka ut till Lingbo igen och ha ännu en till utställningsträning. Sen har jag ju fullt upp med Gävles Junior Handling träningsgrupp och sedan är jag på Gävles hundutställningsträningar varje tisdag.

Fullt upp minst sagt! Men så kul!

Senast jag var i Lingbo och hade utställningsträning fick jag den här fina muggen:




Kommentar:
#1: Hanna

söta hundar :D

2011-08-18 @ 15:47:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: