Mathildas Hundar

2011-06-07
12:00:00

Snart börjar sommaren!

Denna veckan är fylld av plugg inför mitt sista prov på fredag innan sommarlovet. Då har jag klarat av ett helt år på högskolan! Efter provet åker hela Farmarfamiljen direkt till Norge och Lillehammar. Där ska vi bo på en camping, äta gott och ställa ut på Norges Beardisspecial. Det kommer att bli toppen kul!

Helgen efter Norge åker jag till Kreta i 14 dagar därefter är jag hemma en dag och packar om mina saker för att åka till England för att i en vecka bo hos Wendy Hines, Kennel Ramsgrove.

Så början av sommaren är helt planerad nu, resten av sommaren kommer med all säkerhet tillbringas på en del hundutställningar. Jag ser framemot det!

Så nu sätter jag fart och pluggar så kan sommaren börja sen!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: