Mathildas Hundar

2011-11-17
08:47:00

Dag 5 - Andra husdjur i mitt liv
För tillfället så har jag inga andra husdjur förrutom hundar i mitt liv. Under min uppväxt har vi dock i familjen haft ett akvarium med fiskar. Jag hade även egna guldfiskar. Vi har även haft fåglar bland annat duvor, nymfparakiter och undulater. På min mammas föräldrarhem så fanns det även höns och hästar.

Jag har fortfarande ett stort hästintresse och har ridit i hela mitt liv. För tillfället så rider jag inte regelbundet utan jag får ibland sköta om och rida någon av mina kompisars hästar. Det fungerar alldeles utmärkt! Men jag längtar till dagen då jag köper mig en egen häst :)

Hittade två väldigt smickrande bilder... Men hittade inget bättre :)
På den översta bilden så är det jag på den första hästen och syrran på den andra. Vi var kanske 11 och 9 år?
På den undre bilden är det våra duvor, snövit och örni :D

Kommentar:
#1: Jenny

Aa Teddy :)

2011-11-17 @ 09:27:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: