Mathildas Hundar

2011-11-21
12:02:29

Dag 8 - Har du och din hund tävlat?
Ja jag har tävlat med alla mina hundar och då främst i utställningsringen. Svea är svensk champion. Florian är svensk, finsk, norsk och internationell champion. Cleo är svensk, finsk, norsk, estnisk och internationell champion.

Cleo och Florian har även varit med och tävlat i Junior Handling.  I somras tävlade jag med Cleo och Florian i vår allra första agilitytävling som Bearded Collie klubben anordnade. Det var jätteroligt!

Jag vill verkligen tävla mer i agility och ska försöka starta några klasser under 2012. Jag planerar även att starta Florian i rallylydnad under våren.



Jag och Florian vinner en Junior Handling tävling tillsammans.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: