Mathildas Hundar

2011-11-30
14:34:39

Klövjeväska
Jag har rotat fram en gammal klövjeväska som mamma köpte till mig för många år sedan för några hundra lappar. Det är inte den mest optimala klövjeväskan men jag har börjat använda den på några utav våra promenader. Jag har slängt ner några vattenflaskor, majsburkar och krossade tomat burkar ;) Man tager vad man haver ;)

Florian och Svea har båda fått prova att bära och dem har tyckt det varit roligt. Det är bra träning för ryggen men jag kommer inte våga lasta på allt för mycket då den inte har den bästa passformen och jag vill inte att dem ska få några skador.

Egentligen borde man ha en ordentlig och välsittande klövjeväska men dem kostar runt 1000 lappen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: