Mathildas Hundar

2011-11-07
16:12:00

Marley and Me
Jag har ett filmtips till er hundälskare! Marley och jag är en film som handlar om ett par som skaffar en hundvalp som heter Marley. Du får följa med under hela hundens liv, från liten valp till den dagen det är dags att säga farväl. Som hundägare kommer du säkert känna igen dig och skratta när Marley har hittat på nåt bus och du kommer säkert att fälla en liten tår vid filmens slut.

Denna film är väl värd att se!

I have seen a movie that I recommend to all doglovers! Marley and me is a movie about a couple who buys a puppy named Marley. You will follow Marley from when he is a little pup to the day it's time to say farwell. As a dogowner I'm sure that you can relate to the owners when Marley have done a prank and you will probably share a tear at the end of the movie.

This movie is well worth to se! 



Kommentarer:
#1: Alicia

Ja, den filmen är en av de bästa enligt mig. Iallafall om man älskar hundar!!! Men den är lite sorglig också...:)

2011-11-07 @ 17:59:32

Tack för besöket hos mej!

Min reflexväst har matte köpt på Claes Olsson för ca 30 kr.

Syns super i mörker och är perfekt i skogen nu när det är jakttider med jägare i varannan buske.

2011-11-08 @ 13:40:46

Det filmen såg i i helgen och den är underbar och tårarna, ja de kommer på slutet.

Vov o kram!

2011-11-08 @ 14:35:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: