Mathildas Hundar

2011-11-21
13:31:51

Rallylydnad

Jag har ganska nyligen blivit informerad om att det finns en träningsgrupp som träffas lite då och då för att träna rallylydnad här tillsammans. Dem tränar ute när det går och i vinter finns ett ridhus som dem hyr. Dem ska ha ett träningspass på söndag så förhoppningsvis så får jag låna bil och så jag kan träna med Florian. Nyttigt för honom att träna tillsammans med andra hundar, då vi oftast annars tränar själva.

Vi har förövrigt nu på senaste tiden tränat mycket på ligg. Jag har tränat med att honom vid sidan, framför och på avstånd. Det går framåt och han har blivit mycket snabbare i sitt läggande nu. Han är ju så otroligt lättlärd min Florian!


Bild från i somras


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: