Mathildas Hundar

2011-11-28
12:14:00

Stockholm Hundmässa 2011!
Nu börjar det dra ihop sig inför årets höjdpunkt, Stora Stockholm! Vi åker dit under lördagen för att ställa ut i Beardies ringen, umgås med trevligt hundfolk och shoppa en del hundprylar. Jag ska ställa min Svea och sedan har resten av gänget också anmält några av sina hundar. Jag håller inte riktigt koll på vilka men Carola har anmält sin Kerry och Ulrica har anmält Scott vill jag minnas. Linnéa ska antagligen ställa Duncan i veteran och mamma kan nog ha anmält Dollie? Om inte Linnéa ska visa Smilla? Minnet är bra men kort haha...

Huvudsaken är väl att man håller koll på sig själv va? ;)

Jag ser verkligen framemot denna helg!

Är det några av er som ska åka till stockholm? Ska ni ställa ut eller bara kika runt? Några kanske ska tävla i junior handling, freestyle eller lydnad? 

Kom gärna förbi och hälsa!


Kommentarer:
#1: Ninni

Jag kommer ställa båda mina damer. Unga dåren går i bruksklass och tanten är, som smeknamnet antyder, en veteran ;)



Och om du inte skulle se svaret på din kommentar i min blogg så skriver jag det här också :P

Det går utmärkt att komma på våra släphareträningar med vilka raser och rasbladningar som helst. Alla är välkomna oavsett ålder :) Däremot är det knepigare om man vill ta sig ut på lure coursing-träning, för där brukar det inte finnas tid att låta alla prova och då prioriteras (såklart) de hundar som ska träna för att ta tävlingslicens.

2011-11-28 @ 13:43:04
#2: elin

Va roligt, när kliver du in i ringen på ett ungefär?? :)

2011-11-28 @ 15:50:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: