Mathildas Hundar

2011-11-14
11:43:34

Att göra över vintern

Jag är en sån person som älskar att skriva "att göra"-listor och sätta upp mål. Igår kväll så gjorde jag en liten plan över vad jag ska träna med hundarna över vintern.

Det här kom jag fram till:

Florian ska lära sig alla moment i nybörjarklassen i rallylydnad. Inom agilityn så ska vi träna så att jag kan skicka honom över hinder så att han arbetar framför mig och den där jäkla slalomen ska sitta som en smäck!

Svea ska bli stensäker på sitt, ligg, stå och vi ska öva på att få en starkare kontakt i fotgåendet. Även Svea ska kunna slalomen innan våren är här.

Cleo har jag inte satt upp några mål för över vintern. Men målet för 2012 är att hon ska få sin bronsplakett antingen genom spår, rallylydnad eller agility. Frågan är bara vilken inriktning jag ska välja.


Kommentar:
#1: Tina

Spännande med planer, hoppas på em liten filmsnutt på slalomen:o)



2011-11-15 @ 00:55:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: