Mathildas Hundar

2011-09-16
09:55:30

Dröj inte med att beundra trädets blommor - en stormvind kan rycka bort dem under natten

I helgen är det Högbo och som tradition så träffas vi hela familjen med vänner och hundar. Mamma o pappas hus har blivit lite utav en "Bed and Breakfast" då vänner från olika delar av landet kommer för att hälsa på och ställa ut i Högbo. Anna Westling kom igår och idag kommer Wendy Hines från England. Ubbi och Sussi kommer även dem ikväll. Sen kommer Nina Löfgren med Florians son Magnus imorgon till Högbo. Självklart kommer även vi det "vanliga gänget", mamma, Ulrica, Carola, Linnéa, jag och även våra respektives följer med. Även min pojkväns mamma kommer för att vara med i hundyran.

Det kommer bli en riktig familjehelg där alla umgås tillsammans. Skrattar, snackar om struntsaker, äter god mat och bara njuter av livet!

Vi har plockat fram vårat gamla stora organgea tält så att alla ska få plats om vädret inte är på vår sida. Anna har tagit på sig rollen som kock och hon ska göra det hon är allra bäst på och det är att laga god mat! Lördag kväll ska vi öppna Champange flaskan som står i kylen med mottot: "Det finns alltid något att fira"

Alla glada är välkommna förbi tältet för att sprida glädjen vidare!

Visst låter det som en utmärkt plan för helgen?


Kommentarer:
#1: Daga

Siund like a more then great weekend. Enjoy your time together!

2011-09-16 @ 11:36:45
#2: Ulrika

Låter som en härlig helg! Nästa år ska jag satsa på att ta mig upp till Högbo med ytterligare en go Farmare (Lasse förstås!)

2011-09-18 @ 20:28:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: