Mathildas Hundar

2012-08-31
19:40:27

Update!
Det är mycket som händer just nu och det har ni kanske förstått pågrund utav min frånvaro här på bloggen. Denna helg jobbar jag som ringsekreterare och dömer JHn på Högbos tredagarsutställning plus att vi säljer våra utställningskoppel i priser och plaketter. Vi har förberett för denna helg i månader och nu är den äntligen här!
 
Många positiva reaktioner kring kopplena och vi hoppas på ännu fler!
 
Annat som pågår just nu är att jag och syrran har hyrt in oss i ett trim/spa hos Filippas foder och tillbehör i Gävle där vi nyligen har börjat ta emot kunder. Vi vardagstrimmar alla raser!
 
Jag har massor utav kurser, träningar och minitävlingar som jag anordnar och jag är fullbokad med hundevenemang varenda helg i september och det är inte många lediga helger i oktober och november. Jag jobbar till och med på mina nära vänners och min sambos födelsedag. Tur att dem firar nattetid ;) Sova får jag göra en annan gång...
 
Nu knackar min moster på fönstret så jag får berätta mer om mina framtidsplaner en annan gång. Nu ska vi hem till mina föräldrar och prata hundprat med nära och kära!
 
Ha det bra! Syns vi i Högbo?
 
Pst. Den hemliga hunden visas i Högbo ;)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: