Mathildas Hundar

2012-07-24
11:21:00

Anmält och klart!
550 kr fattigare och 5 starter rikare. Nu har jag anmält till rallylydnad i både timrå den 11/8 och stöde (bearded collie klubben som arrangör) den 12/8. I timrå så ska Cleo och Svea debutera i nybörjarklassen och i stöde så ska alla tre starta och förhoppningsvis kvalar Florian till den avancerade klassen.
 
Ojoj, jag blir nervös bara av att skriva om det här. Hur ska det egentligen gå? 5 starter på en och samma helg... Jag som i vanliga fall blir nervös över bara en enda ;)
 
Nu ska vi ligga i hårdträning! Cleo kan inte ens stå längre (hon har nog glömt bort att hon har varit utställningshund...)
Florian och jag tävlar i fortsättningsklassen. Bilden är tagen precis när Florian sätter sig ner.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: