Mathildas Hundar

2012-06-11
15:05:50

Rosa små moln
Ja, för just idag och för den delen resten utav veckan så svävar jag på små rosa moln.

Vår resa till Riga, Lettland har varit minst sagt lyckad. Vi har haft jätte trevligt, ätit god mat, shoppat, turistat och avslutat kvällarna med att se på flera avsnitt av Sex and the City.

Helgen toppades utav helt otroliga resultat. Mina kära hundar har återigen bevisat att dem är vackra.

"Florian" CIB SE FI NO CH RLD N Farmarens Florian Prinzkrona vann på lördagen BIM med CACIB och blev Lettisk champion! Dagen därpå blev han 2a bästa hane med R-CACIB!

"Svea" SE FI CH FI V-11 Farmarens Made In Sweden slog till med att vinna BIR x 2, CACIB x 2 och bli Lettisk champion!

Jag tror ni flesta förstår hur otroligt stolt jag är över mina hundar! :)


Jag och mina hundar efter lördagens tävling. Svea BIR och Florian BIM. Domare: Johnny Andersson, Sverige.


Svea vinner BIR för söndagens domare, Helin Kasuk-Tenson, Estland.

Kommentarer:
#1: Christina

Stort grattis!

2012-06-12 @ 08:41:00
#2: Tina

STORT GRATTIS!!!!!

2012-06-14 @ 00:12:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: