Mathildas Hundar

2012-06-20
16:47:00

Vill bara säga...
...tack för att ni gång på gång klickar er in hit, läser mina inlägg och skriver en vänlig hälsning! Det uppskattar jag verkligen!
 
Jag tänkte berätta att blogg verktyget på blogg.se som jag använder har förnyats (på både gott och ont) vissa buggar finns och ibland går det inte att publicera inlägg. Förhoppningsvis så fungerar allt bra snart. Det positiva är att jag nu kan svara enkelt på era kommentarer. Ni kommer att få ett mail om att jag har svarat på er kommentar och sen kan ni klicka er in hit igen för att läsa svaret.
 
Jag hoppas på att detta gör att vi kommer få en ännu bättre kommunikation här på bloggen!
 
Om ni har några önskemål kring vad jag ska blogga om så dela gärna med er utav dem!
Och om ni har några frågor så ställ gärna dem så ska jag göra mitt bästa för att svara på dem!
 
Delar med mig utav en av mina absoluta favorit bilder. Jag och mina tre älsklingar.

Kommentarer:
#1: Sara

så fina är ni ihopp! :D

Svar: None
None None

2012-06-20 @ 22:34:50
#2: Karin

Verkligen ett fint kort!

Svar: Tack :)
None None

2012-06-21 @ 09:33:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: