Mathildas Hundar

2012-03-09
10:47:45

Crufts!
Idag åker mamma, Ulrica, Carola och Camilla till Crufts! De kommer vara på plats på lördag för att se på beardies bedömningen. Vår uppfödning "Sven", Farmarens Lambeth Walk som bor med Wendy Hines, har kvalat till Crufts och kommer därför att visas. Jag vet att dem kommer ha riktigt roligt och dem kommer komma hem med massvis av bilder och filmer från utställningen.

Lite avundsjuk är jag nog, men jag får helt enkelt nöja mig med att se på live sändningarna från Crufts istället.
Just nu sitter jag bänkad framför agilityn! Missa inte det!

Nedan ser ni när "Tolly" GB SE NO FIN CH Diotima Se Wolf At Ramsgrove vann Bäst i rasen på Crufts, visad av Ulrica Göransson. Tolly är ägd av Wendy Hines och under en sommar bodde han hos oss för att ställas ut och para tikar.  Vi är väldigt glada över att ha barn efter honom. Tolly är bland annat Florians pappa.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: