Mathildas Hundar

2012-03-18
21:10:11

The Girls!
Om ni undrar varför jag har varit frånvarande här på bloggen den senaste tiden, så är det för att jag har haft fullt upp med beställningar av koppel, besök av valpköpare och nu har jag åkt på världens dunder förkylning.

Men nu har jag lite tid och ork över till att visa bilderna jag tagit på beardies tjejerna! Vi har fått många önskemål om att se fler bilder på beardies valparna men även på norwich valparna och jag lovar att vi ska fota med mer!

Här kommer i alla fall några bilder på beardies tjejerna. Tik nr 2 är otroligt lik min Svea när hon var valp. Teckningen är nästintill exakt likadan!

Förövrigt håller Ulrica på att funderar på vad valparna ska heta i stamtavlan. Namnet ska börja på O. Om ni har några förslag så får ni gärna höra av er! :) Tikarnas namn är nog spikade, så det är främst namn till hanarna som vi behöver.

Tik 1:


Tik 2:


Efter fotograferingen så var det åtminstonde en väldigt trött valp (tik 2). Tik 1 försökte busa med syrran i början, men senare slockande även hon:


Kommentar:
#1: Ulrika

Söta systrar <3

2012-03-19 @ 19:55:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: